دستگيري 11 سارق در کبودراهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ از دستگيري 11 سارق در نتيجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در 48 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ مجيد گلي در تشريح اين خبر بيان داشت: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور افزايش سطح امنيت و احساس امنيت عمومي و کشف جرايم به عنوان يکي از مهمترين اولويت هاي ماموريتي و اجرايي در دستور کار پليس شهرستان کبودراهنگ قرار دارد.

اين مقام انتظامي درادامه افزود: در اين راستا پليس کبودراهنگ با انجام اقدامات اطلاعاتي و تدوين طرح انتظامي در راستاي اجراي طرح هاي جامع منطقه اي، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در 48 ساعت گذشته در حوزه هاي مختلف جرم با استفاده از ظرفيت و توانايي يگان هاي عملياتي و اجرايي به مرحله اجرا درآورد.

وي تصريح کرد: ازمهمترين دستاوردهاي اين طرح مي توان به کشف 95 گرم انواع مواد مخدر و دستگيري یک نفر خرده فروش مواد مخدر، کشف 3 دستگاه موتورسيکلت سرقتي و دستگيري 2 سارق موتورسيکلت، کشف یک خودرو سرقتي و دستگيري یک سارق خودرو، دستگيري 4 سارق اماکن خصوصي و کشف 7 فقره سرقت از اماکن خصوصي و همچنين دستگيري 4 سارق داخل خودرو و کشف تعدادي لوازم خودرو اشاره کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ در پايان اين خبر با تقدير از تلاش کارکنان انتظامي و با اشاره به اينکه اجراي طرح هاي انتظامي و پيشگيرانه پليس به صورت مستمر و در مقاطع زماني ومکاني  مختلف به مرحله اجرا در خواهد آمد از شهروندان محترم خواست: که نسبت به وقايع و اتفاقات پيراموني و محيطي خود بي تفاوت نبوده و همواره موضوع مشارکت در توليد امنيت را مد نظر داشته باشند چرا که کليدي ترين عنصر امنيت ساز در جامعه، همچنين اساسي ترين ظرفيت توانمند ساز پليس در توليد امنيت، عنصر مشارکت هاي مردمي است.