برگزاری کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در دادگستری کل استان

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: ضرورت پیشگیری از قاچاق آرد، دام و محصولات کشاورزی در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، حسین عسگری، اظهار کرد: چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان همدان به موضوع اتخاذ سازوکارهای مناسب در امر پیشگیری از قاچاق آرد، دام و محصولات کشاورزی اختصاص یافت.

 وی ادامه داد: در جلسات گذشته این کارگروه به موضوعاتی همچون پیشگیری از قاچاق سوخت و حامل‌های انرژی، عرضه خارج از شبکه واکسن آنفولانزا، پیشگیری از قاچاق و احتکار کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم تاکید شده است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بیان کرد: نشست‌های تخصصی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان نیز با رویکرد بررسی نحوه بکارگیری مناسب از سامانه‌های هوشمند موضوع مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ساماندهی کارت‌های بازرگانی تشکیل گردیده است.

   عسگری در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات دستگاه‌ها باید به نحوی باشد تا شاهد تحقق اهداف عینی و کاهش جرائم مرتبط با حوزه قاچاق کالا و ارز باشیم.