حفظ سلامت مردم در اولویت قرار بگیرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمت‌گذاری به مردم در اولویت است، گفت: اینکه به اقتصاد و معیشت توجه شود و حفظ سلامت مردم در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مصطفی آزادبخت امروز، در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: خدا را شاکرم توفیق داد در خدمت مردم برجسته اسدآباد برسم. اسدآبادی‌ها و افکار بلند سید جمال‌الدین اسدآبادی یکی از توفیقات اسدآباد است که بسیار کم‌نظیر است. ولایت‌مداری، همیشه در صحنه بودن و هوش بالا از مزیت‌های اسدآبادی‌هاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما ضمن اینکه هنوز داغدار شهید سلیمانی بودیم، شهادت شهید فخری‌زاده هم اضافه شد، بیان کرد: داغ سنگین همیشه در وجود ما هست ولی این داغ باید ما را به حرکت ولایت‌مدارانه هدایت کند تا بتوانیم بهتر خدمت کنیم ما اگر بناست خون شهیدان را پاس بداریم باید کار و خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه خودمان قرار دهیم.

وی افزود: جا دارد از کادر درمان و پزشکی کشور، استان و شهرستان تشکر کنم، با زحمات طاقت‌فرسای ستاد کرونای شهرستان و نقش بی‌بدیل دکتر صالحی و همکارانشان، همراهی خوب و ایثارگرایانه مردم توانستیم بحران را پشت سر بگذاریم و تمام شهرستان‌ها از قرمز به نارنجی رسیدند.

آزادبخت ادامه داد: مردم باید همراهی کنند، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و در زدن ماسک کوتاهی ننمایند تا این روند موفقی که داشته‌ایم ادامه داشته باشد.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمت‌گذاری به مردم در اولویت است، گفت: اینکه به اقتصاد و معیشت توجه شود و حفظ سلامت مردم در اولویت قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: در کرونا به این مهم دست یافتیم که انقلاب ما دستاوردهای زیادی دارد، وزارت بهداشت خوش درخشید. فرزندان ما همچون رزمندگان به میدان آمدند و جان عزیز خود را فدا کردند تا از سلامت مردم پاسداری کنند.

آزادبخت اظهار کرد: استاندار با تجارب بسیار ارزشمندی که دارند و مقام‌هایی از جمله معاون استاندار، فرماندار و شهردار در سه استان کشور، سیاست‌های نظام و دولت را همه‌جانبه و با تعامل بسیار تاثیرگذار مدیریت می‌کنند.

معاون استاندار همدان افزود: استاندار برای استان برنامه سه ساله نوشتند و اجرای این مهم یعنی استان بر مسیر توسعه‌ای که استاندار مشخص کرده حرکت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال این هستیم که از همه ظرفیت‌ها استفاده شود، بیان کرد: راهی جز تعامل و هم‌افزایی نداریم. ما امام جمعه‌ها را برای شهرستان‌ها یک نعمت و نماینده‌ها را یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم و همراهی با نمایندگان را یکی از اصول خدشه‌ناپذیرمان می‌دانیم. این سیاستی است که آقای شاهرخی ترسیم کرده و همه ما به‌طور جد دنبال کننده این سیاست هستیم.

آزادبخت با بیان اینکه فرماندار، امام جمعه و نماینده یک مثلث مبارک خدمت‌گزاری می‌باشند، گفت: همه باید کمک کنند جبهه واحدی که بوجود آمده بتواند خدمت را تقویت کند. هر ضلع نباشد کار لنگ مانده و آن شخص از خدمت فاصله می‌گیرد. هر زمان این سه ضلع متحد باشند خدمت به مردم کامل خواهد بود.

معاون استاندار همدان ادامه داد: هرکس مردم را راضی نگه دارد و کار راه‌انداز مردم باشد حتما پاسدار خون شهدا خواهد بود و هر کس مردم را ناراضی کندآب به آسیاب دشمن ریخته است.

وی عنوان کرد: با توجه به درخواست درویشی مبنی بر جابجایی به دلیل عدم اسکان خانواده در اسدآباد این تودیع و معارفه انجام شد و برای جایگزین دنبال شخصی بودیم که راه خوب طی شده توسط درویشی را بتواند ادامه دهد.

آزادبخت در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده تصمیم نهایی را استاندار گرفتند و کتابی را انتخاب نمودند.

گفتنی است؛ درویشی به عنوان مدیرکل امور شهری استانداری همدان معرفی شد.