برگزاری مسابقات آنلاین تکواندو در شهرستان ملایر

هیئت تکواندو شهرستان ملایر با برگزاری مسابقات آنلاین تکواندو یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت را گرامیداشت. به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، یک دوره مسابقات آنلاین تکواندو به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت به همت هیئت تکواندو شهرستان ملایر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و ترویج ورزش در […]

هیئت تکواندو شهرستان ملایر با برگزاری مسابقات آنلاین تکواندو یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت را گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، یک دوره مسابقات آنلاین تکواندو به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت به همت هیئت تکواندو شهرستان ملایر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و ترویج ورزش در خانه با هدف حفظ آمادگی جسمانی و مهارتهای فنی ورزشکاران این رشته ورزشی بر گزار شد.

این مسابقات در دو سبک پومسه و کیوروگی در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی خردسالان ،نونهالان ،نوجوانان و جوانان به صورت آنلاین برگزار و شرکت کنندگان با ارسال کلیپهای تمرینی خود دراجرای حرکات نمایشی سبکهای مورد نظر برای کارشناسان و داوران مربوطه در فضای مجازی برای کسب مقامهای برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

با نظر کارشناسان و داوران نفرات برتر این مسابقات انتخاب و به هیئت تکواندو شهرستان ملایر معرفی شدند تا ضمن تجلیل و تقدیر از این عزیزان نسبت به تشکیل تیمهای رده های پایه تا جوانان برای پسا کرونا اقدامات لازم از سوی هیئت انجام شود.

این مسابقات در سطح شهرستان و بخشهای تابعه انجام شده که از استقبال خوبی از سوی ورزشکاران برخوردار بوده و خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی و به روز ورزشی خود و همچنین مسابقات در فضای مجازی شده اند.