“جذب توریست ورزشی” باعث متحول‌تر شدن ورزش استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره با اقدامات انجام شده در حوزه جذب سرمایه گذار و همچنین سامان بخشی به وضعیت ورزشی و جوانان استان، گفت: خبرهای خوب ورزش و جوانان استان همدان در راه است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حمید سیفی در جمع ورزشکاران شهر فیروزان از توابع شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: خوشبختانه شهر فیروزان نهاوند یکی از مناطق مستعد در حوزه ورزش است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: خوشبختانه شهر فیروزان نهاوند در بحث اماکن ورزش خصوصی همچون استخر، باشگاه های ورزشی در رشته های مختلف دارای شرایط خوبی است اما برای هرچه بهتر شد جای کار بیشتر دارد.

وی با اشاره به اینکه چمن شهر فیروزان نهاوند یکی از پروژه های دارای اولویت است که برای تکمیل آن برنامه ریزی های لازم انجام شده است، گفت: یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان توسعه زیرساخت های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در استان ها است که خوشبختانه این مهم در استان همدان با پیگیری های استاندار محترم و همچنین نمایندگان استان در دستور کار قرار دارد.

سیفی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در نقاط مختلف استان همدان در اولویت است، عنوان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های مختلف همچون سرمایه گذاری ورزشی، جذب توریست ورزشی و غیره بتوانیم ورزش استان همدان را متحول تر از پیش کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرمایه گذاران و همچنین کارشناسان مجرب در حوزه سرمایه گذاری و مشاوره های مارکتینگ به استان دعوت شده تا در این زمینه فعالیت کنند و در آینده ای نه چندان دور در این خصوص اخبار خوبی خواهید شنید.