تمامی ورودی‌ها به داخل اسدآباد مسدود است

فرماندار اسدآباد از مسدود بودن تمامی ورودی های به داخل این شهرستان خبر داد.

‍ به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مجید درویشی اظهار کرد: از ابتدای ساعات بامدادی طرح تشدید محدودیت ها و طرح جامع هوشمندانه مدیریت محدودیت با همکاری اعضای شورای تامین و ستاد کرونا شهرستان آغاز شده و ورودی و خروجی های شهر ستان اسدآباد با استقرار نیروهای بسیج و سپاه مسدود شده است.

فرماندار اسدآباد افزود: در حال حاضر تنها دو ورودی در قسمت شرقی و غربی شهر پیش بینی شده که ماشین ها بومی فقط می توانند از این دو ورودی خود را به داخل شهر هدایت کنند و با مدیریت های لازم نیروی انتظامی و بسیج از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری شده و کنترل می شوند.

وی با بیان اینکه سایر ماشین ها که از غرب به مرکز و از مرکز به شرق عبور می کنند از مسیر بلوار 22 بهمن وارد و خارج می شوند، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به عملکرد شهرداری تمام ورودی ها به داخل شهر اسدآباد مسدود شده اند.

درویشی در پایان با تاکید بر اینکه عملیات بازرسی در این طرح به صورت کامل در حال اجراست، خاطرنشان کرد: در رابطه با اصناف و کسبه شهرستان نیز از بامداد امروز توسط ستاد صیانت، اداره صمت و بازرسی اتاق اصناف بر اساس جداول گروه شغلی عملیاتی و اقداماتی شده است.