اعمال محدودیت‌های جدید متناسب با وضعیت هر شهرستان اعمال می‌شود

استاندار همدان با بیان اینکه از ویژگی‌های طرح محدودیت‌های جدید، هوشمند بودن آن است، گفت: چراکه برای هر شهرستان به نسبت وضعیتی که دارد محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

‍به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سید سعید شاهرخی، روز شنبه، یکم آذرماه در جلسه ستاد استانی کرونا، ضمن تاکید بر اجرای طرح جدید محدودیت ها از امروز در استان همدان،اظهار داشت: هدف از اجرای طرح محدودیت‌های جدید، حفظ سلامت و جان مردم، و کنترل هرچه‌ بیشتر ویروس کرونا است.

استاندار همدان افزود: از ویژگی‌های طرح محدودیت‌های جدید، هوشمند بودن آن است. چون برای هر شهرستان به نسبت وضعیتی که دارد محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: اگر وضعیت کرونایی شهرستان‌ها قرمز باشد، محدودیت‌ها نه‌تنها تمدید می‌شود بلکه شدیدتر نیز می‌شوند.

شاهرخی ادامه داد: همه خدمتگذاران مردم در دستگاه‌های اجرایی در تمامی بخش‌ها برای اجرای طرح حضورفعال دارند.

استاندار همدان عنوان کرد: محدودیت‌های تردد از امشب ساعت ۲۱ با جدیت شروع خواهد شد و مردم جهت سلامتی خودشان رعایت محدودیت ها را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: شماره خودرو‌هایی که محدودیت‌ها را نادیده بگیرند، یادداشت و سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعمال قانون خواهند شد.

شاهرخی اظهار داشت: صدا و سیما و رسانه ها متفا‌وت‌تر از گذشته جزئیات طرح محدودیت‌ها را برای مردم تشریح و اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار همدان افزود: دستگاه‌های دولتی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز با یک‌سوم نیروها به فعالیت خود ادامه دهند و دو‌سوم دیگر نیز به صورت دورکاری مشغول باشند.

وی بیان کرد: بازاریان و اصناف مختلف همدان تا کنون همکاری خوبی با ستاد استانی مقابله با کرونا داشته‌اند که قابل تقدیر است.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای دقیق و منسجم طرح جدید محدودیت‌ها همکاری و هم‌یاری اصناف مختلف را می‌طلبد‌.