کشف 7 تن مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان بهار، از كشف 7 تن مرغ قاچاق و فاقد مجوز در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ بزرگعلي نوري ، در تشريح اين خبر اظهار کرد: ماموران انتظامي شهرستان بهار حين كنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودرو کاميونت مشکوک شده و آن را براي بررسي متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو، 7 تن مرغ قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان يک ميليارد و 750 ميليون ريال برآورد شده، كشف و يك متهم در اين خصوص به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده  انتظامي شهرستان بهار بیان کرد: مبارزه با پديده شوم قاچاق وظيفه همگاني است و از شهروندان انتظار داريم با ارائه هر گونه اطلاعات در اين زمينه از طريق تماس تلفني با 110، ياريگر خادمان خود در نيروي انتظامي باشند.

دستگيري یک سارق در شهرستان بهار

سرهنگ بزرگعلي نوري، در تشريح اين خبر گفت: در پي گشت زني هاي هدفمند همچنين مشارکت و همدلي مردم عزيز با پليس، با هدف ناامن کردن محيط براي انجام عمل مجرمانه، ماموران انتظامي شهرستان بهار يک سارق را حين سرقت دستگیر کردند.

وي افزود: متهم در بازجويي هاي فني و تخصصي، به 2 فقره انواع سرقت اعتراف کرد و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در پايان با اشاره به این که اقدامات لازم در خصوص شناسايي مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان در دستور کار قرار دارد، گفت: شهروندان مي توانند با ورود به سايت اينترنتي پليس به نشاني poIice.ir نسبت به مشاهده اموال مکشوفه مسروقه در نمايشگاه مجازي که به صورت سراسري در سطح کشور بارگذاري شده، اقدام کنند.