برگزاری پویش ورزش در خانه در تویسرکان

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان گفت: پویش ورزش پیشکسوتان در خانه در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش “فردای همدان”، پویش ورزش پیشکسوتان در خانه توسط هیئت ورزشهای همگانی در شهرستان تویسرکان به صورت مجازی برگزار شد.
شایسته، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان در این خصوص گفت: شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر و در پی آن تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی فضایی برای برجسته شدن ایده ورزش در خانه ایجاد کرده است.
با توجه به اهمیت ورزش در ارتقاء سلامتی و نقش آن در مقابله با بیماری ها و ازجمله تقویت بعد جسمانی و ذهنی برای مقابله با شیوع یک بیماری جدید و ناشناخته چون کرونا ویروس این موضوع نشان می دهد که تثبیت فرهنگ ورزش در خانه و نهادینه کردن این فرهنگ بین خانواده ها تاچه اندازه مهم وباید به عنوان یک تجربه جدید مورد مطالعه قرار گرفته و برتداوم آن کوشید.
شایسته افزود: این روزها که کشورمان درگیر ویروس منحوس کرونا شده است، می توان به افرادی اشاره کرد که فعالیت های مستمر ورزشی را پیگیر بوده اند و برای سلامتی خود ارزش زیادی قائل هستند. درست است که تمرینات در باشگاه ها و سالن های ورزشی یکی از مثبت ترین تجربه های زندگی افراد به شمار می آید اما باید خاطر نشان کرد که با این شرایط افراد می توانند تمرینات ورزشی را در بهترین حالت در منزل انجام دهند.
وی گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان نیز تلاش کرده با طرح برنامه های و برگزاری چالش های مختلف گروه های مختلف سنی را به ورزش کردن در خانه ترغیب کند.
از جمله چالش هایی که با موضوع ورزش در خانه برگزار شده است چالش ورزش پیشکسوتان در خانه است؛ که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع برگزاری این چالش بهانه ای است برای تجلیل از پیشکسوتان که سالها برای ورزش افتخار کسب نموده اند.
در پایان این مسابقه مجازی به 6 نفر از پیشکسوتان ورزش تویسرکان لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.