برگزاری جشنواره ژیمناستیک جام رمضان در شهرستان رزن

گروه ورزش: به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره ژیمناستیک جام رمضان در شهرستان رزن برگزار شد.   به گزارش “فردای همدان”، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جشنواره ژیمناستیک تحت عنوان جام رمضان در رده سنی 4 تا 10 سال در مجموعه ورزشی بانوان برگزار شد. این مراسم با حضور رجبی رئیس اداره ورزش […]

گروه ورزش: به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره ژیمناستیک جام رمضان در شهرستان رزن برگزار شد.

 

به گزارش “فردای همدان”، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جشنواره ژیمناستیک تحت عنوان جام رمضان در رده سنی 4 تا 10 سال در مجموعه ورزشی بانوان برگزار شد.

این مراسم با حضور رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و موسوی ریئس هیئت ژیمناستیک و خانواده های ژیمناستیک کاران برگزار شد و ژیمناستیک کاران حرکات نمایشی خود را به صورت انفرادی و دسته جمعی اجرا کردند.

در ادامه موسوی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن در خصوص کلاس های تابستانی ژیمناستیک و نحوه ثبت نام به ایراد سخن پرداخت و گفت : والدین سعی کنند کودکان خود را با این رشته آشنا کنند چرا که موجب بهبود عملکرد کودکان در سایر رشته های ورزشی نیز می شود.

موسوی با اشاره به اهمیت ژیمناستیک در جامعه تصریح کرد: امروزه اکثر ورزشکاران ورزش را با ژیمناستیک شناخته و به رشته های دیگر ملحق می شوند و یادآور شد هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن طی سال گذشته تا کنون توانسته است نزدیک به 900 نفر را در شهرستان تحت آموزش قرار دهد.