ویزیت رایگان بیماران در مراکز ۱۶ ساعته همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ویزیت و معاینه بیماران با علائم کرونا در مراکز ۱۶ ساعته منتخب این دانشگاه، رایگان است.

به گزارش فردای همدان، طاهری اظهار کرد: مراکز منتخب برای دسترسی آسان همه هم شهروندان، که علائم مشکوک کرونا را دارند، در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: این مراکز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب به مدت ۱۶ ساعت فعال است و بیماران مشکوک به کرونا را معاینه می‌کنند.

وی افزود: برخی با این باور که در صورت حضور در این مراکز احتمال ابتلای آن‌ها به ویروس بیشتر می‌شود؛ به این مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند؛ اما توصیه این است که اگر این دسته افراد زودتر درمان را شروع نکنند، ممکن است ناقلان بیماری باشند و افراد بیشتری را مبتلا کنند.

فوتی‌های کرونا در همدان به ۸۴۱ تن رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ تن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و آمار متوفیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس تاکنون در این استان به ۸۴۱ تن رسیده است.

وی بیان کرد: شمار مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۴ مورد بوده است که از این تعداد ۲۱ نفر در بخش آی سی یو بستری شده و حال ۴۴ تن وخیم گزارش شده است.

طاهری ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۸۹ مورد مثبت به جمع مبتلایان به کرونا افزوده شد و شمار مبتلایان به این ویروس از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۶۲۳۶ مورد رسید.

وی عنوان کرد: در شهرستان اسدآباد ۱۶۳ نفر، بهار ۳۸۵، تویسرکان ۳۶۳، رزن ۲۲۸ ، درگزین ۹۷، فامنین ۹۶ و کبودراهنگ ۳۹۵، ملایر۱۱۸۸، نهاوند ۶۶۶ و همدان ۲۴۷۹ تن به کرونا مبتلا شدند.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۷۶ تن از بیماران بستری در بیمارستان های همدان افراد غیربومی هستند.