نیازمندهمکاری مردم در موج سوم ابتلا به کرونا هستیم

استاندار همدان با بیان اینکه، نیازمند اجرای پروتکل‌ها و همکاری مردم در موج سوم ابتلا به کرونا هستیم، گفت: کسانی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت نمی‌کنند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

به گزارش فردای همدان، سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن گرامی‌داشت سالگرد تحقق فرمان امام خمینی‌(ره) مبنی بر شکست حصر آبادان و یاد و خاطره شهدای این عملیات، اظهار کرد: هفت ماه تلاش شبانه‌روز کادر بهداشت و درمان در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا قابل تقدیر است.
استاندار همدان با بیان اینکه در صورت ادامه شرایط قرمز ،محدودیت هایی را با هماهنگی ستاد ملی اجرا خواهیم کرد، افزود: تلاش بی‌وقفه همکاران، کادر بهداشت و درمان و مدافعین سلامت در استان قابل تشکر و تقدیر است.
وی در ادامه گفت: عموم مردم همدان قدردان فداکاری‌ها و زحمت‌های کادر بهداشت و درمان بوده و، به اخبار حاشیه ای توجه نخواهند کرد‌.
شاهرخی بیان کرد: عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش در رعایت پروتکل ها در برگزاری برنامه‌های عزاداری و بازگشایی مدارس قابل تقدیر است .
استاندار همدان با بیان اینکه در اربعین پیش‌رو، هیچ گونه موکب، محل پذیرایی یا اسکان برای مراسم اربعین نخواهیم داشت، عنوان کرد: درصورت ادامه شرایط، برای حفظ سلامت مردم محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت اصناف و اتحادیه‌ها برای مقابله با کرونا استفاده شود، ادامه داد: کسانی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت نمی‌کنند به دستگاه قضایی معرفی شوند.
شاهرخی گفت: اجرای پروتکل‌ها در تمامی شهرستان‌ها بخصوص شهرستان‌های با وضعیت قرمز تشدید و با متخلفان برخورد قانونی شود .
استاندار همدان در پایام خاطرنشان کرد: اگر شرایط قرمز ادامه داشته باشد محدودیت‌هایی طبق رعایت اصول ستاد ملی به زودی اعلام و اجرا می شود.