سفر دکتر حریرچی به استان همدان

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا گفت: سی امین جلسه ستاد استانی کرونای همدان با حضور دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت و عضوستاد ملی کرونا برگزار می شود.

به گزارش “فردای همدان”، اسداله ربانی مهر مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا از سفر دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت و عضو ستادملی کرونای کشور به همدان خبر داد و گفت: سی امین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا به ریاست استاندار همدان و با حضور دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو ستاد ملی کرونایی کشور برگزار می‌شود و در این جلسه شرایط کشور و استان در بخش بیماری کرونا بررسی خواهد شد.
ربانی مهر گفت : این جلسه روز سه شنبه ۲۴ تیر ساعت ۷ونیم صبح به صورت زنده از صداوسیمای مرکز استان پخش خواهد شد تا همه مردم استان و اصحاب رسانه در جریان آخرین اخبار کشور و استان در حوزه بیماری کرونا قرار گیرند.
ربانی مهر گفت:استان همدان از ابتدای این بیماری تا امروز ۳۰ جلسه استانی مدیریت کرونا داشته و در حال حاضر نسبت به استان های غرب و حتی مرکز کشور با همکاری مردم و هماهنگی سایر مجموعه ها عملکرد خوبی داشته است که برای عبور از شرایط فعلی نیاز به همکاری بیشتر مردم در رعایت اصول بهداشتی بالاخص رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک وجود دارد که امیدواریم همچون ماه های گذشته شاهد این همکاری و همراهی از طرف مردم استان باشیم .