کاهش توجه مردم نسبت به هشدارهای کرونایی موجب نگرانی است

معاون استاندار همدان با بیان اینکه کاهش توجه مردم نسبت به توصیه‌ها و هشدارهای کرونایی به‌ویژه در هفته‌های اخیر موجب نگرانی است، گفت: با همکاری مردم از شرایط سخت و حساس کنونی می توانیم به سلامتی عبور کنیم.

به گزارش “فردای همدان”، مهندس عراقی سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا، اظهار داشت: کرونا همچنان وجود دارد و تمام نشده و شرایط قرمز در بعضی شهرستان ها وجود دارد و نیروهای بهداشت و درمان با تمام توان در راستای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند تا زنجیره انتقال از بین برود اما باید مردم همکاری کنند .
معاون استاندار همدان افزود: کاهش توجه مردم نسبت به توصیه‌ها و هشدارهای کرونایی به‌ویژه در هفته‌های اخیر موجب نگرانی است، مردم مثل سابق همکاری و همراهی کنند.
وی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم با جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده با متولیان سلامت همکاری کنند تا ضمن برخورداری خود و عزیزانشان از سلامت، به شکست کرونا در کشور کمک شود.
عراقی ادامه داد: تاکید مقامات نظام‌ نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد ملی، نشان‌دهنده اهمیت موضوع بوده و همه مسئولان و مردم باید خودشان را به رعایت پروتکل‌های بهداشت متعهد بدانند.
معاون استاندار همدان عنوان کرد: مردم باید در همه محل‌ها و فضاهایی که حضور دارند، مسائل بهداشتی را رعایت کرده و بر اصلی فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می کنیم توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری را همچون ماه های اول سال جدی‌بگیرند تا از این شرایط عبور کنیم.