نارضایتی مردم از وضعیت آرامستان همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از وضعیت نابسامان آرامستان همدان انتقاد کرد و گفت: مردم از وضعیت کنونی آرامستان رضایت ندارند.

به گزارش فردای همدان، علی فتحی در جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورا، افزود: آرامستان همدان متاسفانه از لحاظ آسفالت، فضای سبز، جدول گذاری، جمع آوری زباله و … وضعیت خوبی ندارد و قبور یا تخریب شده یا نشست کرده‌اند.
وی با بیان اینکه نظارتی بر آرامستان صورت نمی پذیرد، اضافه کرد: انتظار می‌رود به اندازه دریافت مبالغ از مردم برای قبور، حداقل به همان میزان نیز برای آرامستان هزینه‌ شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اسناد و مدارک مدیریت آرام استان همدان باید به شهرداری برگردد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان همچنین با اشاره به هوشمند سازی پرداخت کرایه تاکسی‌ها، یادآور شد: متاسفانه تاکنون عزمی در این زمینه نبوده و لازم است این مهم مورد توجه واقع شود .
علی فتحی به فعالیت ۳۴۰۰ تاکسی در سطح شهر همدان اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر هوشمند سازی، هدف نهایی رفع مشکلات تاکسی داران در خصوص پول خرد و نیز پیشگیری از شیوع و انتقال بیماری ها از جمله ویروس کرونا است.
رئیس شورای شهر همدان هم در این جلسه گفت:  از دوره چهارم شورا به دنبال هوشمندسازی تاکسی ها بودیم چراکه تحقق این امر بسیاری از مشکلات حوزه حمل و نقل تاکسی را حل می‌کند اما تاکنون این مهم محقق نشده است.
 کامران گردان همچنین به جابجایی نیروهای شهرداری اشاره کرد و افزود: جابجایی نیرو ها در شهرداری امری اجتناب ناپذیر است اما اگر کمتر باشد نیرو ها اثربخشی بیشتری خواهند داشت امیدوارم در بهره گیری از نیروهای متخصص اثربخشی بیشتری در سازمانها داشته باشند.
گردان به اقدامات حسین سیبی مدیر سابق سازمان مدیریت پسماند و سید محمد پور وخشوری رئیس سابق سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در زمان مدیریت آنها اشاره کرد و گفت: اقدامات این دو بزرگوار بسیار ارزشمند بوده و تحولاتی در حوزه کاری خود ایجاد کرده‌اند که قابل تقدیر است.
وی تاکید کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم به انجام وظایف به نحو احسن باید از نیروهای با تجربه، متخصص و کارآمد استفاده شود.گفتنی است؛ در این جلسه از زحمات حسین سیبی مدیر سابق سازمان مدیریت پسماند و سید محمد پوروخشوری رئیس سابق سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری همدان تقدیر به عمل آمد.