آغاز آموزش توانمندسازی ساکنان محلات هدف بازآفرینی شهری

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: مهارت آموزی ساکنان محلات هدف بازآفرینی شهری برای ارتقاء معیشت خانوارها آغاز شد.

به گزارش فردای همدان، مجید صالحی امیر، عنوان کرد: این اداره کل در راستای توانمندیهای اقتصادی، ظرفیت سازی اجتماعی و نهادی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی به منظور رونق اقتصادی محلات هدف بازآفرینی شهری و ارتقاء معیشت خانوارها در این محلات نموده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل افزود: این آموزش ها با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان متناسب با نیاز این محلات به صورت رایگان در محلات خضر، حصار امام، دیزج، منوچهری و جولان در شهر همدان و بر اساس مطالعات موجود با هزینه کرد اعتبارات بودجه ابلاغی برگزار می گردد.

وی یادآورشد: مخاطبین این دوره ها غالبا بانوان سرپرست خانوار، جوانان جویای کار و افراد تحت سرپرستی کمیته امداد هستند که با توجه به شرایط فعلی جامعه و اپیدمی کرونا به صورت کلاسهای شش نفره با حفظ پروتکل های بهداشتی، سه روز در هفته در مراکز مشاوره محلات تشکیل می شود.

صالحی در پایان خاطرنشان ساخت: اولین کلاس این دوره ها در مرکز مشاوره بانو ان حصار امام در حال برگزاری است که مورد بازدید قرار گرفت.