بست و گسترش ورزش زورخانه‌ای در دستور کار ورزش و جوانان استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و توجه ایشان به ورزش زورخانه‌ای، بست و گسترش این ورزش در دستور کار ورزش و جوانان استان همدان است.

به گزارش فردای همدان، محسن جهانشیر در برنامه هفتگی سه‌شنبه‌های با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: استخر سرپوشیده قهرمانی از دغدغه‌های اصلی استان همدان بوده و خواهد بود.
وی با اشاره به پیست دوچرخه‌سواری معروف به باغ میوه، گفت: این پروژه از پروژه‌های مربوط به شرکت توسعه است لذا به دنبال این هستیم امسال بخشی از کار را آغاز کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه احیا پروژه‌های موجود دارای ردیف اعتبار ملی در دستور کار است، گفت: ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام توجه به‌صرف هزینه از بیت‌المال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست لذا امیدواریم با کمک همه دلسوزان استان بتوانیم این مهم را آن‌چنان‌که شایسته و هدف‌گذاری شده است را دنبال کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد هیئت‌های استان در سال گذشته در حال انجام است، گفت: امیدواریم با تأمین منابع موردنیاز بتوانیم مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و ورزشکاران استان در میادین مختلف را در هفته دولت انجام دهیم.
وی با اشاره به ایجاد ثبات مدیریتی در مجموعه ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها، گفت: در حال حاضر پس از انتصابات جدید سرپرستان ادارات شهرستان در حال گذراندن دوره مدیریتی خود هستند که پس از اتمام این دوره حکم ایشان صادر خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اهمیت ورزش زورخانه‌ای و توجه رهبر معظم انقلاب به این ورزش، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص بست و گسترش ورزش زورخانه و پهلوانی توصیه داشتند لذا باید تلاش شود این مهم در استان همدان حمایت و توسعه یابد.
وی بابیان اینکه در حال حاضر 10 پروژه سالن زورخانه‌ای در شهرستان‌های استان همدان در دست‌ساخت و بهره‌برداری است، گفت: امیدواریم با به بهره‌برداری رساندن این پروژه بتوانیم ورزشکاران نام‌آور و مستعد برای آینده ورزش استان پرافتخار و ورزش دوست همدان تربیت کنیم.
جهانشیر در پایان ضمن تقدیر از همراهی و همدلی اصحاب رسانه استان همدان خصوصاً خبرنگاران ورزشی نویس، تصریح کرد:خوشبختانه در حوزه خبر استان همدان فردی وجود ندارد که قلم و رسالت خبری خود با به کسی واگذار کند لذا خرسند هستیم در استانی فعالیت می‌کنیم که اکثر قریب به‌اتفاق دلسوزان ورزش آن برای توسعه هرچه بهتر ورزش در حوزه زیرساخت و مدال‌آوری تلاش می‌کنند.