راه‌اندازی شرکت صنایع‌دستی در روستای علیصدر

دبیر موسسه مردم نهاد نیک اندیشان بخش گل تپه، گفت: با توجه به فراغت بانوان، اقدام به راه اندازی یک شرکت صنایع دستی در روستای علیصدر کردیم که بانوان سرپرست خانوار نیز بکارگیری شده‌اند.

به گزارش همدان، اصغر سماواتی دبیر موسسه مردم نهاد نیک اندیشان بخش گل تپه، اظهار داشت: فعالیت این موسسه در زمینه اجتماعی است.
وی افزود: این موسسه تاکنون کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج، فرزندپروری و آموزش مهارتهای زندگی و … را برگزار نموده است.
دبیر موسسه مردم نهاد نیک اندیشان بخش گل تپه با بیان اینکه جامعه هدف این کارگاههای آموزشی بیشتر بانوان هستند، تاکید کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف کارگاههای آموزشی بانوان هستند سعی ما بر این است تا آموزشها را بیشتر کرده و سطح فرهنگ در این منطقه بالا برود.
سماواتی در خصوص کارگاهها و همایشهای برگزار شده توسط این موسسه، گفت: در اکثر روستاهای بخش گل تپه پنج همایش با عناوین آموزشهای پیشگیری از اعتیاد در بانوان، امید به زندگی در بانوان و … برگزار شده است.
وی با بیان اینکه اکثر بانوان بخش گل تپه اوقات فراغت بیشتری دارند، تصریح کرد: با توجه به فراغت بانوان، اقدام به راه اندازی شرکت صنایع دستی در روستای علیصدر کردیم که بانوان سرپرست خانوار نیز بکارگیری شده اند.
دبیر موسسه مردم نهاد نیک اندیشان بخش گل تپه در خصوص مشکلات بخش گل تپه، گفت: با توجه به اینکه این بخش از شهرستان کبودرآهنگ دور است امکانات زیادی ندارد و از مسئولین درخواست می شود توجه ویژه ای به این بخش کنند.
سماواتی با بیان اینکه در بخش گل تپه امکانات تفریحی بسیار کم می باشد، عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکل این بخش را برطرف کنیم بخصوص دستگاههای اجرایی با در اختیار قرار دادن امکانات مشکلات را حل کنند.