جمعیت هلال‌احمر ملایر، دستگاه برتر در اجرای اهداف و امور جوانان در سال ۹۸

با استناد به گزارشات و ارزیابی‌ها، تعداد حضور و وسعت فعالیت در برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملایر، جمعیت هلال احمر این شهرستان به عنوان دستگاه برتر در اجرای اهداف و امور جوانان در سال ۹۸ شناخته شد.

به گزارش “فردای همدان”، بحسن آبخو، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از این جمعیت به عنوان دستگاه برتر دراجرای اهداف وامور جوانان درسال ۹۸ تقدیر نمود.
درمتن تشکر و قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان استان آمده است؛

 خردمندان اهل تفکر در امور جوانان این مرز و بوم با الهام از زیبایی های معنوی پهلوانان عالم بشریت در این دوران برای خدمت به جوانان همت ورزیدن فاخرترین نحوه حضور در عرصه فرهنگ ایرانی اسلامی فعال باشند . با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و به استناد به گزارشات و تعداد حضور وسعت فعالیت در برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملایر هلال احمر به عنوان دستگاه برتر در اجرای اهداف و امور جوانان در سال ۹۸ شناخته شده است.
در پایان نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از توانمندی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر در به نتیجه رساندن اهداف و امور جوانان این شهرستان، تشکر و قدردانی کرده و برای وی در پیشبرد اهداف حوزه جوانان آرزوی موفقیت نموده است .