اجرای طرح‌های گردشگری تحولی برای همدان

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیریت شرکت غار علیصدر، طرح جامع گردشگری علیصدر را در اولویت قرار دهد، گفت: اگر طرح جامع گردشگری علیصدر به خوبی اجرای شود، تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش “فردای همدان”، جلسه بررسی طرح‌های توسعه گردشگری با محوریت پنج موضوع مهم و تاثیرگذار، با حضور مهندس شاهرخی، استاندار همدان و مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
استاندار همدان در این جلسه گفت: تاکید بر این است که مصوبات جلسه بررسی طرح‌های گردشگری استان، به سرعت و با دقت عملیاتی شوند.
شاهرخی با بیان اینکه، در اجرای طرح‌های گردشگری، موانع را هرچه سریع‌تر شناسایی و رفع رجوع کنید، افزود: دستگاه‌های اداری با همکاری و هماهنگی بین بخشی می‌توانند در پیشبرد و عملیاتی شدن طرح‌های گردشگری نقش موثری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت شرکت غار علیصدر، طرح جامع گردشگری علیصدر را در اولویت قرار دهد، عنوان کرد: اگر طرح جامع گردشگری علیصدر به خوبی اجرای شود، تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.
شاهرخی در ادامه گفت: پروژه جاده برگشت گنج‌نامه برای همدان حائز اهمیت است؛ موانع را برداشته تا بستری برای شروع پروژه مهیا شود.
استاندار همدان در پایان با اشاره به اینکه، جاده تویسرکان گنج‌نامه همدان را بر اساس طرح مشاور شروع خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی پیگیری‌ و نظارت بیشتری بر طرح‌های خود داشته باشد تا هرچه سریع‌تر از این طرح‌ها بهره‌برداری شود.