قطعی شدن ساخت کورت اسکواش در همدان

هیات اسکواش استان همدان در سال جاری با همکاری سازمان مدیریت و اداره کل ورزش و جوانان، کورت تخصصی جدید راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش “فردای همدان”، در جلسه رئیس و اعضاء هیات اسکواش استان با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مهمترین مسائل ورزش اسکواش استان بحث و بررسی و بر ارتقا جایگاه ورزش اسکواش استان همدان تاکید شد.
جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه برتقویت ورزش اسکواش استان تاکید و با واگذاری زمین جهت ساخت کورت جدید اسکواش به این هیات موافقت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: حمایت از هیات های ورزشی از برنامه های اصلی اداره کل است و از هیات اسکواش با وجود برنامه های جدید که شروع کردند حمایت می کنیم.
ربانی مهر رئیس هیات اسکواش استان در این نشست گفت : بیش از ۱۸ برنامه برای ارتقا جایگاه اسکواش استان در دستور کار داریم اما اولویت اصلی ساخت کورت تخصصی جدید اسکواش است که امسال انجام خواهد شد.
رئیس هیات اسکواش استان گفت: با همکاری سازمان مدیریت و اداره کل ورزش و جوانان، هیات اسکواش استان در سال جاری کورت تخصصی جدید راه اندازی خواهد کرد و این اقدام ماندگار کمک بزرگی به ورزشکاران هیات اسکواش است.