کمیته تخصصی مشارکت‌های اجتماعی جوانان برگزار شد

کمیته تخصصی مشارکت های اجتماعی جوانان استان صبح امروز با بررسی نشست تخصصی اعضای مجمع با استاندار، نحوه تسریع تاسیس 130سمن روستایی و بررسی ساز و کار تقویت سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش “فردای همدان”، جهانشیر، اظهار داشت: در شروع جلسات تخصصی این کمیته با چالش ها و مشکلاتی برای به اجرا رسیدن اهداف روبرو خواهیم شد ولی شما جوانان می توانید مثمر ثمر واقع شوید و خروجی خوبی از این جلسات ایجاد شود.
وی اظهار داشت: ما به دنبال کار کارشناسی هستیم و باید تمام زوایای مسائل را پیش بینی و برنامه ریزی نماییم و از همه اینها مهم تر با رویکرد حل مسائل و مشکلات جوانان پیش خواهد رفت و باید برای دغدغه های جوانان در ستاد ساماندهی برنامه ریزی شود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: همانطوری که در تمام ادوار قبل و بعد از انقلاب، جوانان در صحنه حاضر بودند در این برهه از زمان نیز در سایه خرد جمعی جوانان به یک نتیجه واحد با محوریت مجمع جوانان خواهیم رسید که این امر موجبات ترقی و تعالی حوزه جوانان در ستاد ساماندهی امورجوانان خواهد شد.
در ادامه جلسه روزبه معاون جوانان با تشریح وضعیت سازمانهای مردم نهاد جوانان و ارتباط تنگاتنگ این سازمانها با هیات اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف اشاره نمود و به تبیین دستور جلسه پرداخت و از رییس مجمع جوانان خواست که ریاست جلسه را برعهده بگیرند.
جهانگرد با توجه به دستور جلسه، به نشست بزرگ جوانان و برنامه‌ریزی با وجود بیماری کرونا پرداخته و برگزاری این نشست را نیازمند برنامه‌ریزی ویژه و استفاده از تجربیات سال گذشته دانست.
ایشان در ادامه به طرح هر روستا یک سمن پرداخت و گفت: روستاهای زیادی در استان هست که البته جمعیت آنها بالای هزار نفر نیست. ما روستاهای بالای هزار نفر را برای تشکیل ساختار سازمان‌های مردم نهاد به منظور تشکیل بازوی پرتوان دولت و ارتباط تنگاتنگ جوانان با دولت در زمینه‌های مختلف دنبال میکنیم.
در ادامه کمیته تخصصی مشارکتها، هر یک از اعضای مجمع و همچنین کارشناسان ادارات مدعو پیشنهادات خود را عنوان نموده و در پایان مصوبات به شرح زیر مشخص گردید.