کشف 11 فقره انواع “سرقت” در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد، از دستگيري 9 سارق و کشف 11فقره انواع سرقت، در پنج روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ افشين ياري، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه، اجرايي کردن راهکارهاي قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان ، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.
وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح با انجام اقدامات اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي، 9 سارق دستگير و11 فقره انواع سرقت شامل: قطعات و محتويات خودرو و معابر کشف شد.
سرهنگ ياري در ادامه با تشريح ديگر عملکرد رده هاي تابعه در اين مدت ، گفت: علاوه بر دستگيري 6 نفر جلبي و 13 نفر به علت ارتکاب ساير جرایم، 40 دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف نيز توقيف و روانه پارکينگ شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به اين که متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست : موارد مشکوک را در اسرع وقت به  مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.
اجراي طرح مبارزه با خرده فروشان و جمع آوري معتادان متجاهر در اسدآباد

یاری در ادامه بیان کرد: به منظور پاکسازي نقاط آلوده  و ارتقاء افزايش احساس امنيت در بين شهروندان طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوري معتادان متجاهر در 5 روز گذشته در نقاط آلوده شهرستان ملایر اجرا شد.
وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح ، 11 معتاد متجاهر جمع آوری و پس از غربالگري ، با هماهنگي مرجع قضائي به اردوگاه هاي ترک اعتياد معرفي شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به ساير نتايج طرح ادامه داد:  در این طرح، 13 خرده فروش مواد مخدر نيز دستگير و يک کيلو و124گرم انواع مواد مخدر نيز از آن ها کشف شد که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در پايان، مشارکت مردم در توليد امنيت ا بسيار حائز اهميت دانست و بر استمرار آن تاکيد کرد.