دکترسیدمجتبی حسینی در مناظره دانشگاه آزاد اسلامی همدان مطرح کرد: برخی امروز از حضرت آقا نیز انقلابی تر شده اند!

در راستای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مناظره انتخاباتی بین 5 کاندیدای حوزه همدان و فامنین؛ بهرام هاشمی، سید محسن وفایی، سجاد علی‌زاد، روح‌الله نباتی و سید مجتبی حسینی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، سید مجتبی حسینی با بیان اینکه اقتصاد بیمار ایران را جوانان می‌توانند حل کنند، گفت: برخی امروز ازرهبری هم جلوتر افتاده اند، بعضا از حضرت آقا نیز انقلابی تر شده اند.

وی در این باره توضیح داد: حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب مشخصا جوانان را مخاطب قرار داده‌اند. امروز مشکل اصلی ما اقتصاد بیمار است، اقتصاد سالم است که می تواند جوان ما را به سمت و سوی خوبی هدایت کند، اگراقتصاد درست نشود زمینه نفوذ دشمنان فراهم  خواهد شد.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به سیل انتقادات و هجمه‌ها بیان کرد: اینکه من بخواهم فقط  فریاد بزنم و بگویم انتقاد دارم برخورد درستی نیست؛ بله همه انتقاد دارند؛ اما باید راهکار ارائه دهیم.

سید مجتبی حسینی به تأثیرگذاری قشر دانشجو در همه زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: دانشجویان به عنوان افرادی که بابصیرت هستند می‌توانند در فضای انتخابات بسیار اثر گذار باشند.

وی اضافه کرد: باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که برای کشور برنامه داشته باشد ما امروز به فردی نیاز داریم که انقلابی، شجاع، کارآمد و به فکر مردم باشد.

حسینی با تأکید بر اینکه از هیچ حزب و جناحی نیست و تنها از فرمایشات رهبر، تمکین می‌کند، بیان کرد: ما نیاز داریم که همیشه پشت سر رهبری برای حفاظت از انقلاب گام برداریم.