معاونت بهداشتی همدان: ماسک نزنید

معاون فنی مرکز بهداشت استان همدان با بیان اینکه ماسک به اندازه کافی تهیه شده است گفت: با توجه به اینکه آثاری از ویروس کرونا در این استان مشاهده نشده نیازی به استفاده از ماسک نیست.

به گزارش فردای همدان، علی عطایی افزود: ماسک به اندازه کافی در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای استفاده افراد مورد نیاز وجود دارد.

وی ادامه داد: در بین مردم شایع شده که در حال حاضر باید از ماسک استفاده کرده تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند در حالیکه در این مقطع هیچگونه نیازی به استفاده از ماسک‌های ان ۹۵ و حتی ماسک های کاغذی نیست.

معاون فنی مرکز بهداشت استان همدان بیان کرد: چنانچه ویروس کرونا وارد کشور هم بشود تنها کادر درمانی شامل افرادی که در بخش مراقبت های ویژه و آی.سی.یو و ایزوله تنفسی، سی پی آر و امدادرسانی می کنند باید از ماسک های مخصوص با عنوان ان ۹۵ استفاده کنند.

عطایی افزود: یعنی در صورت شایع شدن ویروس کرونا نیز شهروندان باید از ماسک های معمولی و کاغذی استفاده کنند با این وجود هم اینک هیچگونه نیازی به این قبیل ماسک ها هم نیست.
وی همچنین از شهروندان درخواست کرد به مطالب نادرست منتشر شده در فضای مجازی دقت نکرده و اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.