رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان: تردد ون در پیاده‌راه اکباتان متوقف شود

رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تردد خودروهای تاکسی ون از سوی شهرداری در پیاده راه اکباتان باید هرچه سریعتر متوقف شود.

به گزارش فردای همدان و به نقل از ایرنا، سیدمسعود عسگریان دیروز در نشست بررسی وضعیت پیاده راه اکباتان گفت: پیش از اجرای طرح پیاده راه، فضای تردد خودروهای عمومی نیز لحاظ شده بود اما دستخوش تغییرات شد.

وی اضافه کرد: نمی توانیم دغدغه های مردم شهر را فدای ۶۵ دستگاه خودرو ون در این پیاده راه کنیم و قرار نبود ون ها به این پیاده راه ورود پیدا کنند.

عسگریان خاطرنشان کرد: اکنون تردد این ون ها مشکلاتی را در پیاده راه اکباتان ایجاد کرده و پیشنهاد می دهم ون ها به خیابان باباطاهر انتقال یابند.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: حضور وانت بارها برای تخلیه بار در این پیاده راه به صورت زمانبندی شده مشکلی ندارد اما تردد تاکسی ون را نمی پذیریم.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز خواستار حل مشکل حمل و نقل مسافران از این مسیر شد و افزود: سازمان تاکسیرانی باید نسبت به اصلاح طرح برای مسافران پیاده راه اکباتان به سایر نقاط شهر اقدام کند.

علی فتحی افزود: این مسیر نیاز به پوشش حمل و نقل عمومی دارد و سازمان تاکسیرانی باید نسبت به جانمایی مناسب راهکارهای لازم را پیشنهاد و اجرایی کند.

میلاد کریمی مدیر تاکسیرانی حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان نیز گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در خیابان باباطاهر و نزدیک بودن پیاده راه اکباتان به مرکز خرید شهر برای رفاه حال مسافران و مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان ایستگاه تاکسی های ون شهرک فرهنگیان از خیابان باباطاهر به پیاده راه اکباتان منتقل شد.