گلف در دانشگاه پیام نور همدان

هیئت گلف همدان با استقرار میز ثبت نام در دانشگاه پیام نور رشته گلف را ترویج می نماید .

به گزارش فردای همدان، هیئت گلف همدان از صبح دیروز با استقرار میز ثبت نام در دانشگاه پیام نور ترویج ورزش گلف و رشته های زیر مجموعه آن را آغاز نمود .
علی اصغر سالوند اعلام کرد : در پی عقد تفاهم نامه همکاری دوجانبه فی مابین هیئت گلف و دانشگاه پیام نور در راستای توسعه ورزش گلف و رشته های زیر مجموعه آن روز گذشته با مستقر نمودن میز ثبت نام در دانشگاه اقدام به ترویج و تبلیغ ورزش گلف و سایر رشته های زیر مجموعه آن در بین دانشجویان نمودیم .
وی در ادامه گفت : طبق پیش بینی هایی که کرده بودیم شاهد استقبال خوبی از سوی دانشجویان بودیم و اغلب بازدیدکنندگان پس از ارائه توضیحات لازم توسط مربیان مجرب هیئت گلف علاقمندی خود را جهت یادگیری این رشته ورزشی مفرح و جذاب بیان کردند .
رییس هیئت گلف همدان افزود : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و مساعدت خوب دانشگاه پیام نور این برنامه طی هفته های آتی نیز همه روزه اجرا خواهد شد و با توجه به این که در حال حاضر در موسم امتحانات دانشگاه هستیم با توجه به اعلام هیئت مبنی بر ارائه آموزش ها در کلیه رشته ها به صورت رایگان و لحاظ نمودن تخفیفات ویژه جهت دانشجویان پس از پایان امتحانات شاهد حضور چشمگیر دانشجویان در تمرینات گلف ، مینی گلف ، وودبال و بهکاپ خواهیم بود که در این باره تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته ایم .