همدان از استان های امن کشور است

‍معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی استاندار همدان در دیدار با دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: همدان از استانهای امن کشور است. به گزارش فردای همدان، مصطفی آزادبخت در این دیدار اظهارداشت: همدان، استان سردار شهید همدانی است و شرایط بسیار خوبی در استان با وفاق، وحدت وهمدلی موجود حکمفرماست وهمدان ازاستانهای امن کشوراست. […]

‍معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی استاندار همدان در دیدار با دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: همدان از استانهای امن کشور است.
به گزارش فردای همدان، مصطفی آزادبخت در این دیدار اظهارداشت: همدان، استان سردار شهید همدانی است و شرایط بسیار خوبی در استان با وفاق، وحدت وهمدلی موجود حکمفرماست وهمدان ازاستانهای امن کشوراست.
وی افزود:درحوزه مبارزه با مواد مخدر نیز این تعامل و هماهنگی در سطوح مختلف با مدیریت کلان آقای شاهرخی استاندار محترم بانگاه پیشگیرانه وجود داشته و رشد درصدهای آماری در زیربخشهای شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدراستان نشان دهنده همین موضوع است.
وی با تاکید بر مقوله فرهنگسازی افزود: به دنبال این هستیم که سال آینده 2000مدرسه را زیر پوشش طرح یاریگران زندگی ببریم.
آزاد بخت در ادامه افزود: با اجرایی کردن طرح “یاریگران زندگی ” که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به دنبال این هستیم که مبارزه با مواد مخدر را در استان همدان به یک جنبش عمومی تبدیل کنیم.
سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد کشور نیز در این دیدار اظهارداشت: همدان، استان دارالمجاهدین و شهدای شاخص است که جزو استان های پیشرو محسوب می شود و درعرصه مبارزه با مواد مخدر نیز با این وفاق و همدلی بین همه ارکان، شاهد انجام اقدامات خوبی هستیم.
وی افزود: اصل دراین حوزه برمبنای پیشگیری است وضمن مقابله جدی و همه جانبه، مباحث فرهنگی و آموزشی را نیز دنبال می کنیم.
مومنی ضمن تشکر ازمسئولین استان ابرازداشت:با این نگاه برنامه محور که در استان همدان دنبال می شود ما نیز حمایتهای لازم را انجام خواهیم داد.
وی مجددا برطرح “یاریگران زندگی” تاکید داشته و افزود: همه فعالیتها را باید دراین قالب قرار دهیم.
لازم به ذکر است سردار مومنی در این دیدار به درخواستهای استان در حوزه های حمایتی و درمانی،فرهنگی و اداری و مقابله ای پاسخ مثبت داد.
سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان نیز در این دیدار اظهارداشت: ثمره این اتحاد و همدلی موجود در استان به مردم می‌رسد.
وی با بیان اهم اقدامات سپاه استان درعرصه‌های مقابله و پیشگیری گفت: درهمین رابطه مرکز درمان و کاهش آسیب نهاوند را راه اندازی خواهیم کرد که با افتتاح آن بخشی از مشکلات استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر مرتفع خواهد شد.
در این دیدار آزرمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گزارشی از اقدامات کمیته‌های مختلف و فعالیتهای انجام شده ارائه داد.