اشتغال روستایی در اولویت باشد

‍ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در کارگروه اشتغال استان همدان: کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با حضورظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی از مدیران اجرایی، فرمانداران و مدیران بانکی شعب استان همدان برگزار شد. به گزارش فردای همدان، ظاهر پور مجاهد، معاون اقتصادی استاندار همدان ضمن بررسی طرح‌های مختلف […]

‍ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در کارگروه اشتغال استان همدان: کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با حضورظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی از مدیران اجرایی، فرمانداران و مدیران بانکی شعب استان همدان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، ظاهر پور مجاهد، معاون اقتصادی استاندار همدان ضمن بررسی طرح‌های مختلف در سطح استان و شهرستان گفت: دنبال جذب سهم استان و همچنین جذب سهم بیشتری برای اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان همدان هستیم.

وی در ادامه سرعت عمل دستگاه‌های اجرایی را مهم تلقی کرد و گفت: زمان‌بندی و حسابرسی دقیق در فرآیند تشکیل تا تصویب و ارائه تسهیلات به طرح‌ها، بسیار اهمیت دارد و کار ما را پیش خواهد برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به ضرورت شناسایی ظرفیت‌های موجود استان و شهرستان‌های همدان، گفت: طرح‌های مختلفی که در سطح روستا و شهرستان اقدام می‌کنند، به تفکیک به فرمانداری‌ها معرفی شوند.

وی افزود: در پایان هر سال‌ جاری و ابتدای سال پیشرو، اولویت‌‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و سطح استان که در ارتقاء تولید اثربخشی بیشتری دارند، شناسایی، و اطلاع‌رسانی ‌شوند.

رئیس کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با تاکید بر توجه دستگاه‌های اجرایی به مراحل تکمیل پرونده‌های در دستور کار، گفت: متقاضی در انجام تشکیل پرونده در همه مراحل، وقت‌کشی کرد، پرونده او را عودت دهید تا افراد و طرح‌های دیگر در دستور کار‌ قرار گیرند. در این زمینه با کسی تعارف نکنید.

پورمجاهد شرایط جذب استان در مورد سهمیه اشتغال را مطلوب دانست، و گفت: متوسط اشتغال روستایی جذب شده در کشور ۸۲ درصد و در سطح استان نیز ۹۱ درصد است.