همایش بین‌المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک در دی ماه سال 98 خبر داد.

به گزارش فردای همدان، محسن جعفری نژاد با اعلام این خبر افزود: چهارمین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک توسط دبیرخانه دائمی همایش و با مشارکت این اداره کل در شهر همدان برگزار می شود.

جعفری نژاد ادامه داد: تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شرکت کنندگان از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده خواهند کرد.

وی در مورد محورهای ارسال مقاله به این همایش گفت: گردشگری و محیط زیست، گردشگری و جغرافیا، گردشگری و اکوسیستم های آبی و تالابی، گردشگری در مناطق حفاظت شده، پارک های ملی و جنگلی، گردشگری و آمایش سرزمین، گردشگری در سواحل،  گردشگری و توسعه پایدار، گردشگری و مدل های اقلیمی، گردشگری و موزه ها، گردشگری و ژئوتوریسم، گردشگری و جهانی شدن، تغییرات آب و هوایی و گردشگری،  گردشگری ورزشی (کوهنوردی، کویرنوردی، دوچرخه سواری توریستی، اسکی و …)،  جایگاه گردشگری و جغرافیا در آمایش سرزمین،  چالش های جمعیتی و چشم انداز جغرافیای جمعیت ایران، توسعه پایدار گردشگری و تمامی موضوعات مرتبط با گردشگری، جغرافیا و محیط زیست از جمله محورهای این همایش است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به ارسال مقاله در این همایش می توانند به آدرس اینترنتی WWW.GARDESHCO.COM  مراجعه کنند.