مشکل هتل ندیمی به‌زودی حل می‌شود

شهردار همدان گفت: مشکل هتل ندیمی با حمایت استانداری و کمیسیون ماده 5 به‌زودی حل خواهد شد.

به گزارش فردای همدان، عباس صوفی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا، با بیان اینکه فرآیند انتخاب سرمایه‌گذار باید به درستی انجام شود تا از ایجاد پروژه‌های چالشی در استان جلوگیری شود، گفت: استان در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری هدفمند است و شهرداری و شورا نیز در راستای پیشبرد اهداف با استان همسو هستند.

شهردار همدان با تأکید براینکه سازمان سرمایه گذاری به صورت هدفمند درحال پیشبرد اهداف خود است، بیان کرد: خوشبختانه تمامی ظرفیت سرمایه‌گذاری در همدان شناسایی و به کار گرفته شده است و در سال‌های قبل در حوزه سرمایه‌گذاری دچار مشکلاتی بودیم که درحال حاضر با تلاش‌های ادارات مربوطه رفع شده‌اند.

صوفی؛ پروژه‌های در دست اقدام شهرداری را جزو پروژهای محرک توسعه استان معرفی کرد و افزود: مشکل هتل ندیمی با حمایت استانداری و کمیسیون ماده 5 به‌زودی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری مسئول برگزاری همایش جهانی جاده ابریشم در اواخر مهرماه امسال است، اضافه کرد: این همایش که از سوی سازمان جهانی یونسکو برگزار می‌شود، فرصتی مغتنم برای تحرک توسعه گردشگری در همدان است.

شهردار همدان همچنین دررابطه با پروژه عصرطلایی نیز گفت: تاکنون ۸۰ درصد مشکل این پروژه رفع شده است.

 راه‌اندازی مسیر جدیدی برای تله‌سیژ در همدان

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان در پایان از آمدن هیأت مدیره طلا و جواهر مشهد برای بازدید از توانمندی‌ها در راستای بهره‌مندی از ظرفیت های همدان در روزهای آتی خبر داد.

سید مسعود عسگریان گفت: تله‌سیژ همدان یکی از ظرفیت‌های بالقوه گردشگری بوده که طی چند سال اخیر متروک و بلااستفاده مانده است و مسیر جدیدی برای راه‌اندازی آن از باغات کمیته امداد به سمت تپه عباس‌آباد تعریف شده است.