جوانان کلید گام دوم انقلاب و بازوی مسئولین

جلسه ماهانه هیئت اندیشه ورزان جوان فرمانداری به ریاست فرماندار و باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و اعضاء هیئت اندیشه ورزان با دستور کار بررسی سند راهبردی شهرستان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، ناصری فرماندار نهاوند در جمع اعضای هیئت اندیشه‌ورز جوان شهرستان با بیان اینکه جوانان کلید گام دوم و بازوی مسئولین هستند، بیان کرد: از مسئولین ارشد کشوری تا استان و حتی رهبری و دولت تأکید ویژه‌ای بر استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان دارند و بر همین اساس ما نیز در شهرستان از این ظرفیت استفاده کرده و از این به بعد نیز این ظرفیت بیش از پیش در کنارمان خواهند بود.

مراد ناصری خاطر نشان کرد: سند راهبردی فرصتی است که ایده شخص آقای استاندار برای استان بوده و با توجه به موقعیت هر شهرستان تعبیه شده است که مسلما من و مدیران به تنهایی قادر به تحقق آن نخواهیم بود و مطمئنم با وجود شما جوانان خواهیم توانست از این فرصت نیز بهترین استفاده را ببریم. به همین دلیل از شما می خواهم با توجه به تخصص کارگروه های خود ورود کرده و سند راهبری و در واقع مسئولین شهرستان را در جهت توسعه پیش بریم.

فرماندار نهاوند گفت: در همین خصوص برنامه ای دارم که هیئت اندیشه ورزان در کنار کارگروه توسعه پایدار با محوریت دانشگاه های شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: دبیرخانه توسعه پایدار در دانشگاه با دبیرخانه هیئت هماهنگ شود و برای بررسی موارد توسعه که با محوریت سند راهبردی شهرستان است مشارکت کنند چرا که می خواهم از ظرفیت ایده جوانان اندیشه ورز بیشترین استفاده را در جهت توسعه شهرستان ببریم.

جلال وند معاون سیاسی امنیتی فرماندار نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور جوانان در کنار مدیران بیان کرد: انصافا هیئت شهرستان بدور از هر حاشیه ای با ایده های نو و کارآمد تابحال بازوی توانمندی در کنار مدیران بوده اند و نیز هیئت به بررسی و تهیه معرفی و ارزیابی سرمایه گذاری در شهرستان به دو زبان فارسی و انگلیسی، طرح عملیاتی اسکان اضطراری شهرستان و سیمای عمومی شهرستان نهاوند پرداخته که جای بسی امید در جهت توسعه گردشگری، صنعت، کشاورزی و آموزش عالی شهرستان دارد.

در ادامه حیدری دبیر هیئت شهرستان ضمن ارائه گزارش ۳ماهه هیئت به فرماندار و تشکر از کارگروه های فعال بیان کرد: اگر هیئت شهرستان فعال بوده و توانسته جایگاه خود را پیدا کند، این مهم با تلاش اعضا توانمند هیئت و حمایت های بی دریغ فرماندار و معاون سیاسی صورت گرفته، امیدوارم روز به روز به تحقق اهداف هیئت بیشتر نزدیک شویم.

در ادامه تمامی اعضا به بیان نظرات و ایده های خود پرداختند و به طور صمیمی با فرماندار و معاون سیاسی به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مطروحه از سوی جوانان شدند.