اتصال شهرستان نهاوند به شبکه ریلی غرب کشور

دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نمایندگان شهرستان ملایر، نماینده شهرستان نهاوند، فرماندار نهاوند ، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان و سایر مدیران ذیربط از پروژه های نهاوند- آورزمان- ملایر، نهاوند-فیروزان، نهاوند- بروجرد، ملایر- توره ، احداث میدان حسین آباد در محور جوکار – تویسرکان بازدید به عمل آورد.

به گزارش فردای همدان،” دکترخیراله خادمی ” در این بازدید گفت: پروژه مهمی که در آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود اتصال شهرستان نهاوند به شبکه ریلی غرب کشور از طریق خط آنتنی به طول ۲۲ کیلومتر است .
دکتر خادمی یادآورشد: هدف از این سفر یک روزه، بازدید از محورهای جاده ای و آماده سازی جهت شروع عملیات اتصال شبکه ریلی به نهاوند است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور با بیان این مطلب که اکثر پروژه های نهاوند به خوبی در حال اجراست، اظهار کرد: محور شرقی- غربی جنوب استان همدان مهم ترین محوری است که در این شهرستان در حال اجرا می باشد که استان های مرکزی را به غرب کشور و عتبات عالیات متصل می کند .

وی با اشاره به این نکته که این محور در سنوات گذشته ردیف اعتباری نداشت، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده توسط نماینده این شهرستان و همراهی وزارت راه و شهرسازی خوشبختانه هم محور نهاوند به سمت آورزمان – ملایر و هم نهاوند به سمت کنگاور- کرمانشاه دارای ردیف اعتبار ملی شد و با زحمات همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان در حال اجرا و فعال است.

خادمی افزود: قرار گرفتن پروژه در ردیف ملی کار بسیار بزرگی است چرا که اعتبار آن پایدار است و پیمانکاران شروع به کار نمودند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد چهارخطه کردن این محورها و تبدیل آن به صورت بزرگراه برای مردم این شهرستان باشیم.

وی یادآور شد: قطعا احداث این محورها و افزایش ظرفیت ترافیکی آنها سبب کاهش حوادث جاده ای و فراهم نمودن زمینه توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد.