قول وزیر نفت برای حل مشکل پتروشیمی هگمتانه و ابن سینا

‍ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر نفت برای حل مشکل پتروشیمی هگمتانه و ابن سینا خبر داد. به گزارش فردای همدان، امیر خجسته؛ اظهار کرد: برای چندمین بار به همراه آقای حاجی‌بابایی در وزارت نفت پیگیر حل مشکل #پتروشیمی_هگمتانه و #ابن_سینا بودیم که در این زمینه قول‌هایی داده […]

‍ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر نفت برای حل مشکل پتروشیمی هگمتانه و ابن سینا خبر داد.

به گزارش فردای همدان، امیر خجسته؛ اظهار کرد: برای چندمین بار به همراه آقای حاجی‌بابایی در وزارت نفت پیگیر حل مشکل #پتروشیمی_هگمتانه و #ابن_سینا بودیم که در این زمینه قول‌هایی داده شد.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه گفت: با توجه به اینکه دو پروژه عظیم پتروشیمی ابن سینا و هگمتانه از مهمترین خواسته و مطالبات مردم است، در چند سال اخیر چندین جلسه برای پیگیری و حل مشکلات پیش روی این واحدهای تولیدی به همراه استانداران، مسوولان استانی با وزیر نفت و عومل وزارت خانه گذاشته شده و در حال حاضر هم به جدیت این موضوع در حال پیگیری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخش کوچکی از کار پتروشیمی هگمتانه باقی مانده و با توجه به مصوبات این جلسه و قول حل مشکل لوله پلی‌اتیلن این پروژه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد تا بخشی از مشکلاتی اشتغال و بیکاری این شهرستان رفع شود.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 50 جلسه برای حل مشکل این پروژه تشکیل شده است افزود: وزیر نفت با اشاره به جلسات مکرر که با حضور مسوولان و نمایندگان مجلس همدان در این خصوص برگزار شد، وزارت نفت نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار علی رغم تسریع در روند اتصال خط اتیلن را انجام خواهد داد و دیگر مشکلات محدود دیگر هم با تلاش سرمایه گذار رفع خواهد شد.