صرفه جویی 140 میایون لیتری مصرف بنزین در منطقه همدان

‍ در پایان سال 97 آمارها حاکی از صرفه‌جویی افزون بر 140میلیون لیتری مصرف فرآورده بنزین از طريق تنوع بخشي به سبد سوختي خانوارها و جايگزين كردن آن با CNG در منطقه همدان است. به گزارش فردای همدان، امین روستایی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: در 365 روز سال گذشته، 140 میلیون و […]

‍ در پایان سال 97 آمارها حاکی از صرفه‌جویی افزون بر 140میلیون لیتری مصرف فرآورده بنزین از طريق تنوع بخشي به سبد سوختي خانوارها و جايگزين كردن آن با CNG در منطقه همدان است.

به گزارش فردای همدان، امین روستایی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: در 365 روز سال گذشته، 140 میلیون و 570 هزار متر مکعب سوخت پاک در جایگاه های استان همدان عرضه و به مصرف رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون از 250 نازل عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده در منطقه 211 نازل فعال بوده و به طور میانگین در سال گذشته از هر نازل 732 هزار متر مکعب سوخت به کپسول خودروها تزریق شده است.

مدیر منطقه همدان یادآور شد: بیشترین میزان سوخت سی ان جی تحویلی در سال 97 به ناحیه مرکزی (همدان، فامنین و قهاوند) اختصاص یافته که با رقمی بالغ بر 64 میلیون متر مکعب حدود 40 درصد از رقم کلی را شامل می شود.

روستایی افزود: در حال حاضر در 47 جایگاه منطقه همدان سوخت گاز طبیعی فشرده عرضه می شود که از این تعداد 24 جایگاه تک منظوره (سی ان جی) و 23 جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی ان جی) است.

وی تاكيد كرد: با توجه به وجود ذخاير عظيم گاز طبيعي در كشور عزيزمان از سويي و مزيت هاي فراوان اقتصادي و زيست محيطي مصرف گاز طبيعي فشرده براي مصرف كنندگان از سوي ديگر، گرايش عمومي به سمت مصرف اين فرآورده با ارزش را روز بروز بيشتر مي‌سازد.