پیشرفت فیزیکی 85 درصدی بیمارستان 154 تختخوابی قائم تویسرکان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان خبر داد: دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به همراه مومیوند فرماندار تویسرکان و مهندس نادیان رفیع معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از روند ساخت پروژه (154) تختخوابی بیمارستان قائم تویسرکان بازدید نمودند.

به گزارش فردای همدان، مهندس علی محمد اصغری عنوان کرد: این بیمارستان با ۱۷۰۰۰ مترمربع زیربنا و پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد در حال اجراست.
وی ادامه داد: در این بازدید مقرر شد پیمانکار پروژه شیفت کاری و اکیپ کاری را جهت سرعت بخشیدن به کار اضافه و پس از مشخص کردن برنامه زمان بندی گزارش آن را به این اداره ارسال نماید.
وی در بازدید از پروژه چهارخطه محور تویسرکان – کنگاور با ارائه‌ گزارش کامل از عملیات اجرایی پروژه گفت: با توجه به بارش های اخیر قرار شد پیمانکار با تائید مشاور برنامه زمان بندی برای این پروژه را مشخص و گزارش آن را به نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و راه شهرسازی شهرستان ارائه نماید.
همچنین بازدیدی از پروژه احداث ایستگاه راه آهن باباکمال انجام شد که پیمانکار پروژه ضمن ارائه گزارش از روند عملیات اجرایی تصریح کرد : در صورت تامین اعتبار لازم ایستگاه در هفته دولت سال ۹۸ به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.
شایان ذکر است ساختمان ایستگاه با اعتبار 12 میلیارد تومان مشتمل بر ترمینال مسافربری و ساختمانهای جانبی با مساحت زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت حدود ۵/۵ هکتار در حال اجرا می باشد و هم اکنون از پیشرفت 8 درصدی برخوردار است.
در پایان دکترمفتح از زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان به جهت همکاری در مدیریت بحران و همچنین کمک رسانی به دیگر ارگانها در بحث سیلاب اخیر تقدیر و تشکر نمود.