روحیه جهادی جانبازان نیاز امروز جامعه است

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز طی نشستی صمیمی از همکاران جانباز اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تجلیل شد. به گزارش فردای همدان، “مهندس حسن ربانی ارشد” در این نشست صمیمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، جانبازان را سرمایه‌های گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: شهدا،‌ […]

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز طی نشستی صمیمی از همکاران جانباز اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تجلیل شد.
به گزارش فردای همدان، “مهندس حسن ربانی ارشد” در این نشست صمیمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، جانبازان را سرمایه‌های گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: شهدا،‌ ایثارگران و جانبازان در فرهنگ ما از جایگاه والایی برخوردار هستند چرا که این افراد برای دفاع از کشور،‌ هویت و دین ،جان خود را فدا کرده اند و بر همین اساس بر همه مردم و بخصوص مسئولان واجب است که در هر شرایطی به تکریم این عزیزان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی جانبازان نیاز امروز جامعه است، بیان کرد: شما جانبازان همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با تفکر جنگیدید ، اکنون نیز که جنگ ، جنگ اقتصادی است باید با همان روحیه جهادی ادامه دهید و الگویی برای جوانان باشید.

تأکید براینکه ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی حضرت ابوالفضل(ع) است، عنوان کرد: نکته بسیار مهم درباره حضرت ابوالفضل العباس(ع) این است که ایشان امام زمان خود را به خوبی می‌شناختند و خود را موظف به پیروی ازایشان می‌دانستند که این موضوع تنها به این دلیل نیست که امام حسین(ع) امام زمان ایشان بوده بلکه حضرت ابوالفضل(ع) بر اصل ولایت مداری همواره توجه داشتند.

وی تصریح کرد: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام و انقلاب، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم کشور عزیزمان محافظت کردند.

مهندس ربانی در ادامه بیان کرد: با توجه به شعار سال 98 به عنوان سال رونق تولید ما نیز باید در دو مقوله تولید زیر ساخت های حمل و نقل و تولید مسکن با روحیه جهادی شرایط را محیا سازیم .

وی با اشاره به اقدام ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران عنوان کرد: خدمات و زحمات پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان این مرز و بوم آنچنان درخشان است که به توصیف نیازی ندارد؛ چنانکه در حادثه سیل اخیر، به عنوان یک نمونه و گوشه ای از این ارادت قلبی و اخلاص پاسداران عزیز به مردم کشورمان، شاهد مجاهدت ها و زحمات خالصانه ایشان در خدمت رسانی به آسیب دیدگان بوده و هستیم.

وی با پیوستن به پویش ‘من یک سپاهی هستم’ و اعلام پشتیبانی و حمایت کامل خود از سپاه پاسداران یادآدور شد: ما نیز برای حمایت از این عزیزان ، پرچم سپاه را تا نیمه شعبان بر فراز این اداره کل افراشته خواهیم کرد .

گفتنی است در پایان از 9 جانباز این اداره کل با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد و چند تن از این عزیزان خاطراتی از زمان جنگ و نحوه مجروحیت خود رابازگو نمودند.