«استخوان‌هایی شبیه دو برادر» در همدان بر روی صحنه می‌رود

نمایش «استخوان‌هایی شبیه دو برادر» از ٢٥ فروردین‌ماه تا ١٣ اردیبشهت‌ماه در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش فردای همدان، گروه «آریا» با همکاری «استودیو مداد جادو»، نمایش «استخوان‌هایی شبیه دو برادر» را در همدان به روی صحنه می‌برد.

«مهدی شادمانی روشن» نویسنده و کارگردان این نمایش بوده و مریم رازانی، سعید باغبانی‌نیر، روح‌ا… صالحی، منیرالسادات قاضی‌زاده، نوید دارایی، سید امیرحسین فاطمی و … از بازیگران این نمایش هستند.

محمدرضا زهاب (تهیه‌کننده و طراح صحنه)، علیرضا شادمانی روشن و سیاوش مهدوی‌پژوه (آهنگساز)، علی‌رضا شادمانی روشن (خواننده)، سیدامید فقیه (مدیر تولید)، اشکان همراز (منشی صحنه)، اشکان همراز و سوفیا بختیاری ( مدیران صحنه)، نگار جوکار (روابط عمومی)، مهرداد حمزه و مسعود صانعی (عکاس) از دیگر عوامل نمایش «استخوان‌هایی شبیه دو برادر» هستند.

به گفته «مهدی شادمانی روشن» داستان این نمایش اقتباسی از یک داستان کوتاه است در خصوص اتمام یک جنگ داخلی و مسائل ناشی از آن است که سعی شده در این کار، از نگاه تازه‌ای به این موارد پرداخته شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش از ٢٥ فروردین‌ماه تا ١٣ اردیبهشت‌ماه همه روزه از ساعت ١٨:٣٠ به مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی (تئاترشهر همدان) مراجعه کنند.