آقایان اجازه ندهند شرافت فوتبال خدشه دار شود

مدیرعاملی باشگاه پاس همدان با انتقاد از برخی تصمیم گیری های ارکان زیرمجموعه فدراسیون فوتبال گفت: تا به اینجا که لطف فدراسیون شامل حال نیروی زمینی شده و آقایان با اهدای سه امتیازی ها، این تیم را صدرنشین کرده اند. به گزارش فردای همدان، محمد مظهری افزود: برخی آقایان گویا از قبل عزم خود را […]

مدیرعاملی باشگاه پاس همدان با انتقاد از برخی تصمیم گیری های ارکان زیرمجموعه فدراسیون فوتبال گفت: تا به اینجا که لطف فدراسیون شامل حال نیروی زمینی شده و آقایان با اهدای سه امتیازی ها، این تیم را صدرنشین کرده اند.

به گزارش فردای همدان، محمد مظهری افزود: برخی آقایان گویا از قبل عزم خود را برای صعود تیم های خاص به لیگ یک جزم کرده اند و در این بین حق برخی تیم ها نیز خورده شده است.
وی اضافه کرد: وقتی نظارت دقیق و کافی بر مسابقات نباشد مشخص است که اتفاق های ناخوشایند و رفتارهای نادرست در جریان مسابقات لیگ رقم می خورد و امسال شاهد آنها بوده ایم.
مظهری بیان کرد: این هفته بازی فینال لیگ 2 در تهران برگزار می شود و امیدوارم آقایان تغییری در نگرش خود بدهند و حداقل اجازه ندهند شرافت فوتبال در این مسابقه مهم خدشه دار شود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس از فدراسیون فوتبال خواست تا نظارت دقیق در این بازی داشته باشد و مهمتر اینکه داورانی را انتخاب کند که از تجربه و کارنامه خوبی در فصل جاری برخوردار باشند.
وی خاطرنشان کرد: همگان بر حساسیت این بازی واقف هستند و تیمی که پیروز میدان باشد گام اصلی را برای صعود برداشته است و خواسته ما اجرای عدالت، نظارت دقیق بر رفتار و عملکردها و سالم سازی فضای این مسابقه است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس یادآور شد: باتوجه به حساسیت این بازی ، استاندار همدان، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه حضور خواهند یافت.